換各種櫃鎖 (工包料) 800x1 之後每1個加100(我估誼理想工錢嘅話)


個老細應該知我會google 揾返件料係邊度買, 換左另一個盒比我~,~
好小心眼。。。 都岩嘅, 我price. Com 到件料嘅話, 下次通常揾最平嘅。

鑽嘴比佢問起左, 佢問我係咪油壓鑽, 我覺得支野咁大力, 就答佢係。。。 點知原來係風鋼鑽, 比佢叫我買多左個轉頭, 是但喇, 幾十蚊。

遲d朋友想做可以幫佢開報價, 換鎖, 鎖膽15蚊, 換1個收20,
最少換5個, 上門換咁, 咁就可以幫到社會扔小d櫃。  不過唔知換一個要幾耐。

Comments

Popular posts from this blog

維修座廁水箱日記

義務工桯顧問所得